Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ երեկվա «բոմժը» դառնում է դեպուտատ

Երբ երեկվա «բոմժը» դառնում է դեպուտատ
02.06.2015 | 00:52

Կսմթեցին
Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ (ՆԻԿՕ) ու
Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 3001

Մեկնաբանություններ